“Hausterre egunez”, HikHasi aldizkarian

Abuztuaren amaieran edo jaso nuen eskaera. Ea idatzi bat egingo ote nuen HikHasi aldizkarirako. Ikastolarekin, edo ikastola garaiko oroitzapenekin loturiko idatziren bat behar zuela izan. “77” diskoan, Nadia izeneko neskato bati erreferentzia egiten saiatu nintzen. Baina ezin. Ezin asmatu, alegia. Buruan ditudan irudiei kantu itxura emateko orduan muga handiak baititut. Eta pena hartu nuen. HikHasikoei esker, arantza hori kendu dut. “Hausterre egunez” kontakizun laburrean ulertuko duzue zergatik. Hauxe ESTEKA.

HikHasi

Responder

